Servicii medicale:

- In atentia pacientilor si apartinatorilor conform art.50 din Ordinul nr. 1706: In cadrul acestei unitati accesul la spatiul de tratament se face pe baza triajului care stabileste prioritatea din punct de vedere medical. Daca cazul dumneavoastra nu reprezinta din punct de vedere medical o prioritate imediata, este posibil sa asteptati mai mult timp pana la eliberarea unui loc pentru consultatii si a unui medic care sa va consulte. Alti pacienti pot fi preluati imediat chiar daca au sosit cu mult dupa dumneavoastra, avand o prioritate medicala mai urgenta decat dumneavoastra. Sunteti rugati sa nu incercati SUB NICI O FORMA sa influentati decizia personalului medical in vederea obtinerii unui acces mai rapid. IN CAZUL IN CARE VA SIMTITI MAI RAU, va rugam contactati asistentul din punctul de triaj in vederea reevaluarii starii dumneavoastra.
- Se asigura asistenta medicala de urgenta pacientului aflat in stare critica, in limita competentelor si a pregatirii.
- In cazurile in care pacientul necesita transfer de urgenta la un spital cu grad de competenta mai inalt, personalul din cadrul C.P.U initiaza procedurile de transfer interclinic, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
- Se asigura rezolvarea cazurilor urgente ce nu necesita spitalizare, prin consultul clinic, analizele de laborator si imagistica si eventual consulturi interdisciplinare prin sectiile chirurgie, medicala si ortopedie
- In cazul necesitatii unei urmariri si consult de specialitate in specialitatile: gastroenterologie, oftalmologie, psihiatrie, pentru cazurile care nu sunt urgente imediate se poate stabili contact cu medicii aflati in policlinica; fiecare pacient plecand din compartimentul de primiri urgente cu o scrisoare medicala si recomandarile aferente consulturilor necesare
- Pacientii prezentati in CPU sunt triati si consultati conform codurilor de culoare care apartin algoritmilor de clasificare:

1 – COD ROSU – Situatie de gravitate maxima care impune CONSULTARE IMEDIATA , a interventiei salvatoare de viata – timp maxim asteptare 0 minute
2 – COD GALBEN – Prevede ca pacientul sa fie consultat in 10 minute
3 – COD VERDE – prevede ca pacientul sa fie consultat in 30 de minute
4 – COD ALBASTRU – prevede ca pacientul sa fie consultat in 60 de minute
5 – COD ALB – prevede ca pacientul sa fie consultat in 120 de minute
Legislatie:
Protocolul national de triaj